søndag den 22. marts 2015

iPad pude produktion

Puha - det sidste lange stykke tid har det ligget en masse stof og grinet af mig. Det er købt til at lave iPad puder med, og jeg er næsten løbet tør for puder.

Men endelig i dag havde jeg tid. Så der skulle skæres, stryges og sys. Der var stof over det hele.


Og færdig skårede stykker ud over hele bordet.


Strygearbejdet klarer Klaus - jeg brænder mig bare. Sådan ser det ud når de er pænt strøget.


Nogle af dem altså. Fik syet lidt, men ikke meget. Men de bliver forhåbentligt færdige en dag og kommer til at se sådan ud.


Men der er lidt vej endnu. Men denne gang bliver det med badeænder, fisk, ugler, pingviner, katte tegneserie og gadgets.

2 kommentarer:

  1. Kan jeg bestille/købe en ipad-sækkestol. Jeg har købt 2 af dig. Arbejder samme sted - bare i København.
    vh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne

      Selvfølgelig. Du kan evt se her for at finde ud af hvordan det skal se ud http://krealiv-kreativ.blogspot.dk/2015/04/puder-i-mange-strrelser.html - vi kan evt lige ringe eller skrives ved på tirsdag

      Slet