fredag den 13. november 2015

Aber, broderi og allehelgens

Jeg har haft travlt. Lige nu arbejder jeg på mindst 10 projekter på en gang.

Jeg var på julekursus i Broderi Moderne igår. Det var et kræmmerhus med applikerede hjerter. 


Jeg lavede en fejl, jeg syede rundt om hjerterne med tungesting, og ikke knaphuls sting. De ligger ikke helt så pænt, specielt ikke i spidsen.


Så jeg besluttede at lave det om. Jeg synes det bliver bedre med knaphulssting.


Nogle af de 10 projekter jeg har gang i er Kay Bojesen aber. Er kommet et stykke vej, men hader at montere. Så jeg har en masse abe dele der er klar.


Vi var, som vi plejer, på Gl. Estrup til allehelgens som frivillige. Denne gang kom hele familien forbi. Storm var vældig stolt over at gå med fakkel til sidst, faren var også ret vild med det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar