søndag den 10. april 2016

Gamle projekter

Jeg har samlet op det sidste stykke tid på små og gamle projekter.

I påsken syede jeg en sød lille påskehare, den skal blive til en broche når nålen bliver limet på.


Endnu en nålepude er blevet færdig. Halvdelen har været færdig læææænge men nu er den helt done.


Og den er røget indtil de andre nålepuder.

Et juletræ i dronninge sting er blevet færdigt. 


Det skal monteres, så det er pynt på et kræmmerhus.

Endelig er miraklet sket. Det sidste der manglede at blive færdig efter mit 5 ugers ophold på Skals er done.

Min nederdel er blevet færdig. Liningen er syet og den er lagt op.

Her er forsiden.


Og bagsiden.


Bagsiden er lidt længere skal jo være plads til bagdelen ;)

Den har ligget som det sidste siden jeg var afsted i 2012. Jeg har bare ikke kunnet tage mig sammen. Det værste er, at nu er den færdig, men 2 numre for stor.

Jeg har gang i UFO færdig gørelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar