tirsdag den 7. februar 2017

Flere færdige projekter

Bag på døren ud til vores gang hænger et stykke pap med nogle af de projekter jeg har gange i (dem alle så skulle det nok være lige så stort som døren).


Men den sidste uges tid er det rykket lidt med at få projekter færdig. 
Karkluden fra julekalenderen blev færdig den 30.januar. Jeg har lavet en fejl og hæklet i dobbelt garn, den skulle kun have været i enkel garn. Så den måtte blive halvt lyserød og halvt blå, for der var ikke nok garn i den blå.


Den 1.februar blev kyllinge bamsen færdig, den har også stået længe med prøve øjne og uden næb.


Nu er begge dele monteret, og næbbet er forstærket med lidt neglelak.

Endelig er vombat blevet hæklet færdigt. 


Så jeg arbejder med min samle og færdiggørelses fobi, så jeg får afsluttet en del UFO'er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar