fredag den 21. april 2017

Jubiii

Jeg har slet ikke haft tid til at skrive noget den sidste uges tid, og har nok være mere presset end godt er. Men ville bare være færdig med Mystery m@il projektet som jo skulle afleveres i dag!.

I påsken var vi på Rømø og kunne jo ikke have alt med der, men tog det med der skulle sys sammen.

Jeg nåede til at det så sådan ud.


Det er i to dele stadig, endnu en blok lå derhjemme, men der manglede forsat to blokke.

Sådan var status også mandag aften. Men siden da har jeg knoklet, syet, tilpasset, tegnet og tænkt. I går syede jeg så det sidste sting på redningskransen.


Fiskene hænger i snore fra fiskestængerne og der er hul i redningskransen.

Redningskransen går igennem på bagsiden.


(Det lilla er mit navne bånd).

Så hurra jeg blev færdig. Er jeg super tilfreds - måske ikke men jeg er glad for mange af detaljerne og synes taget tiden i betragtning er det godt.

Vil du se det i levende live er det med når der er quiltefestival i Vejlby - læs mere her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar