torsdag den 7. december 2017

En duft af jul

Jeg har haft en del om ørerne på det sidste - først var der et monteringskursus i forbindelse med det forløb jeg følger i knipling. Til dette skulle der produceres en masse der skal monteres. Bare roligt det kommer der mere af senere.

Efter kursuset var der ikke lang tid til jeg skulle have bod i Den Gamle By. I forbindelse med dette skulle der styr på hvad der skulle med og hvad der evt. skulle laves.

Jeg viste godt der var lavvande i min kort beholdning - så jeg måtte i gang. Det roder altid helt vildt når jeg laver kort. Der er kort, stempler og teposer over alt.

Det blev dog til en del kort - lidt over 100 styks, i forskellige størrelser og forskellige motiver.


Udover kort lavede jeg små duft poser med nellikker, kanel og stjerneanis - "en duft af jul". De er faktisk blevet ret søde, og dufter godt.


Det hele blev klar til boden i Den Gamle By.



Desværre solgte vi ikke ret meget, så nu er resterne røget med kæresten ud på arbejde.


Så skulle du stå og mangle en gave så sig endelig til.

Der er læder lysestager i 3 størrelser og masser af farver.


Elefanter (75kr)


iPadpuder (85kr)


Stjerner i mange udformninger (og lidt hjerter).



En duft af jul poser og lavendel (begge dele 25kr)



Og ja kort - men de er alle 100+ forskellige så er det bedre at fange mig i det virkelige liv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar