mandag den 6. august 2018

Opdatering

Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har skrevet. Det er nok fordi det er gået jobkurser, jobsøgning og møder i den forbindelse. Jeg var blandt andet med til Folkemødet på Bornholm en enkelt dag, efterfulgt af udstilling på Skals (højskolen for design og håndarbejde) og garnstafet i Aarhus. Det var en hård weekend.

Men selv om der har været stille så får jeg stadig lavet noget.

IKEA-posen i læder er blevet færdig.


Jeg har fået broderet et par gamle projekter færdigt. De er købt til tidligere udstillinger i Skals. Der er en pude.


Og et net med læderhanke.


Jeg har også været i København og male. Her lavede jeg to kopper. Jeg synes faktisk at de er blevet rigtigt fine.


Desuden er min makaberpose blevet tømt og jeg er i gang med at montere mine knipleprøver, men mere om det i den nærmeste fremtid - jeg lover det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar