onsdag den 3. oktober 2018

Stilhed ..... før stormen?

Der har været stille ja, men har været på Bornholm på ferie, og er startet på nyt arbejde. Der er lige masse ting der skal falde på plads - men sådan er det jo.

Men tilbage til Bornholm - der var nemlig strikkefestival. Det var vildt hyggeligt. Jeg var på 4 workshops, 2 strikke og 2 hækle. Jeg er faktisk lidt stolt for har fået lavet alle prøverne!

De to første strikke workshops var bare prøver. Den første estisk strik - er lidt vild med teknikkerne. Nu kaster jeg mig snart over de kit jeg har.


Den anden var tulipaner med Maria Gustavsen, hun er så god og hyggelig og har søde vævestriks mønstre.


Scoopet var nok lidt hæklede vanter med Mola Mills - jeg er fan, hun var så sød, dygtig og engageret - ren fornøjelse. Endvidere var vantemønstret nemt.


Sidste var corner to corner med Stine Hoelgaard, det er også altid godt.


Her er det Idas perleplade der er blevet til en lille klud.


Nå ja fik shoppet lidt også. Der mangler lidt på billedet - et kit til Vang sjalet bl.a.


Og her er mit bud på en karklud - billedet ikke super, men det jeg havde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar