torsdag den 12. juni 2014

Amigurumi

I september skal jeg på strikkefestival på Bornholm (www.strik-Bornholm.dk) og på en workshop i at lave egne Amigurumi. Så lige nu øver jeg mig i at hækle alt muligt.

Jeg har lavet min ugle


Mit lam


Jeg har hæklet værktøj i form af skruetrækker


Og hammer


Jeg er også gået i gang med det store kaffebord. Her er sukkerskålen færdig.


Der er også en underkop


En kanelsnegl er på vej, her er "dej" og "fyld"


Endelig er jeg også ved at hækle en vaffelis.


Jeg skal også have lavet lidt prøver, herunder forskellige effekter med alpaka boucle og bomulds garn. Desuden skal jeg prøve nogle forskellige måder at hækle kugler på. Men lige nu har jeg travlt med at hækle alle de små ting, og er ikke i humør til prøver.

Jeg har nok også fået lidt af en uvane for undtagen uglen er det fyldt med uld, mest fordi jeg synes det er nemmest at arbejde med. Jeg synes syntetisk fyld klumper let.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar