fredag den 27. juni 2014

Elefanter

I weekenden fik jeg gang i mine små læder elefanter igen. Fik lavet mønster huller i kroppene, og huller til øjne og nøglering.

Bag på hullerne er der limet lidt tudseskind.


Nu er jeg så gået i gang med at sy dem sammen - det er lidt, nej MEGET hårdt for min tommel. Men de bliver fine.

Der er lidt sorte, sorte som natten, bare de ikke driller katten.


Så er der signalrøde, de får verden til at gløde.


Så er der de blå, en med sølv på. (Det er nok den mest trælse tråd)


Endelig i der de lyserøde, eller cyklame, de er nok mest til en dame.



Jeg er især vild med lyserøde syet med lyseblå, de har også blå tudseskind.


Nu skal de sidste bare sys, og så skal de have læderfedt. Hmm måske skal det sortere under Klaus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar