onsdag den 30. juli 2014

Rainbow Loom

Der har været stille den sidste tid. Det skyldes mest varmen - hader varme. Men nu er det næsten køligt 20 grader kvart i ti om aften.

Når det er varmt er det godt at blive kølet, her i sidste uge om aften ved vesterhavet.


Og den mindre poetiske ved siden af den permanente her til aften. (Der var meget tang og mange sten)


Da vi var på besøg hos Jakob, Helle og Ida legede vi med elastikker - de her små der fås i mange farver, og jeg fik lavet det her armbånd.


Okay de her elastikker har potentiale, så da jeg havde et gavekort til Pandurohobby købte jeg nogle og lidt udstyr.

Det er blevet til der her armbånd - med en væveagtig ting kan elatikkerne komme tættere på hinanden.


Endelig er jeg begyndt på et i en anden teknik.


Jeg har også stadig gang i lavendel paraplyerne - her har jeg lavet en i to farver. Det ser ret godt ud, og kræver et lige antal stængler.


Ellers arbejder jeg på en bamse, men den må i vente med at se til i morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar