lørdag den 12. juli 2014

Varm dansk sommer

Det har været varmt de sidste par dage, så jeg har ikke nået ret meget. Man bliver lidt sløv i varmen.

I går var vi dog på Hjerl Hede, selv om det virkeligt var varmt. Der var ikke mange mennesker taget i betragtning af det var højsæson. Lige før der var flere involveret i levendegørelse end der var gæster. Jeg forstår ikke altid hvad der driver dem der deltager i levendegørelse derude. Nogle gange virker de mere interesseret i at hygge sig med hinanden end formidle til gæsterne. Men der var lyspunkter. Skomageren der kunne fortælle at i gamle dage fik en skomager 35 søm, og han skulle bruge de samme søm hverdag. Eller pigen der var i gang med at kitte vinduer, hun arbejde faktisk godt, pænt og koncentreret.
Sådan ser det ud på endomondo når man har været rundt på Hjerl Hede, og tracker på endomondo.


Vi fik også den obligatoriske tur i toget ud til Flyndersø


Jeg er ikke så god til at tage billeder når jeg er afsted, vil hellere være til stede i nuet.

Dagen sluttede med en tur til Viborg og købe papir (og et par greb til krukker). Tilbage i Aarhus en tur i Stof &Stil efter det jeg lige stod og manglede. Så hjem og slappe af oven på en MEGET varm dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar