søndag den 28. december 2014

Gaver

Så er julen overstået og gaverne pakket ud og op.

Jeg fik lidt forsinket men alligevel en pakkekalender. Temaet var nok mest læder - tråd, nåle, karpeskind, tudseskind, men også Maskingtape, bånd, lakridser (de er spist) og andet.


Julen gav også lidt mere hobby udstyr og gavekort på udstyr. Har fået lovning på en Strap Cutter og hugpiber, da jeg har fået en knaphuls udstikker.


Udover hobbyting fik jeg løbedims - det vil sige mest noget der signaler SE MIG. Det bliver godt når jeg normalt er ude i mørket.

Jeg nåede at fange et billede af Mortens kop som færdig. Lad os se hvor hurtigt den kommer til at dele skæbne med den han fik sidste år.




Ellers går tiden med familiebesøg og ture i den snedækkede skov, det er temmelig fredfyldt og glat.


Glædelig jul til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar