tirsdag den 23. december 2014

Nød lærer nøgen...

I torsdags så jeg et læderarmbånd fra Kranz og Ziegler, med tanke på en hel masse ting besluttede jeg mig for, at jeg havde fortjent et. Men ekspedienten i butikken var ikke meget bevendt, så intet armbånd til mig. 

Men tanken havde sat sig fast, og hmm lædersnor. Læderiet selvfølgelig, skulle alligevel have noget andet lædersnøre. Så måtte jeg jo se efter nogle låse et sted, men hey det havde de også i Læderiet. Voila en times arbejde senere.

Et styks lilla armbånd.


Og et styks sølv.


De havde ikke mere sort, så det må vente til efter jul. Men er sikker på lilla og sølv passer til min kjole i morgen.

Det gode ved dem her er at de er noget billigere, og jeg kan med lidt planlægning altid have et der passer til mit tøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar