torsdag den 2. april 2015

Hurtig levering

En kollega ville gerne have to iPad puder som et påskeæg til børnebørnene. Der var ikke lige nogen færdig og tirsdag fik jeg at vide hun gerne ville have dem inden påske. Hmm så da jeg var færdig kl 20 på arbejde var det hjem og sy.

De blev færdige. Pingviner og ugler og lidt at vælge imellem. 



Desuden er en del flere klar til fyldning.

Badeænder, katte og tegneserier


Forskellige ugler


Hund og babuska


Men der er stadig en del at arbejde med. 


Plus dem der ikke er syet færdig.

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Min onkel har engang købt en iPadpude til min mor. Jeg har selv gerne ville have sådan en bare mindre, da jeg skal bruge den til min telefon. Har du en af de mindre puder tilbage og hvad koster sådan en?

    Venlig hilsen Kristine Hessellund Pedersen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kristine
      Ja har masse af de de mindre puder, jeg vil prøve at få smidt et billede af dem jeg har på bloggen en af de nærmeste dage. De koster 35 kr stykket. Du er meget velkommen til at smide mig en mail på tinekanne@gmail.com

      Slet