tirsdag den 16. juni 2015

København på mange måder

I sidste uge tilbragte jeg det meste af ugen i København, der er på en eller anden måde blevet kortere derover.

Onsdag til fredag var det arbejde, søndag var jeg tilbage igen, efter en sycafe Aarhus lørdag. Denne gang dog til noget lidt sjovere nemlig hækle konkurrence i Korsbæk. (Korsbæk på Bakken)


Vi skulle hækle oldemor firkanter og jeg var meget optaget og så ikke meget omkring mig, heller ikke når der blev taget billeder.


Alle byens spidser var der ellers. Konkurrence blev ledet af konsulinde Holm og fru Varnæs.



Selv de damer Møghe var af huse.


Og hr. Schwann.


Det var en god dag - selvom jeg ikke vandt. 

Jeg har tilgengæld lært at jeg skal øve mig i at hækle løsere, så jeg skal have færre omgange på 15 cm, så går det nemlig hurtigere, det må jeg øve mig i.

Men uanset hvad så var det en oplevelse, og jeg skal helt klart prøve en middag i et af de private hjem engang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar