onsdag den 24. juni 2015

Kniplekursus dag 2 og 3

Det er faktisk hårdt at kniple hele dagen, også hårde end man måske skulle tro. Jeg er temmelig træt når jeg kommer hjem.

Tirsdag startede jeg på den ene hjertebue.


Jeg hjalp også en af de andre kursister med at samle hendes cirkelkonstruktion.


Det må jeg lærer en gang.

Jeg nåede ret langt med buen, men da jeg begyndte at fjumre helt vildt gik jeg hjem. Mega træt.


I dag nåede jeg så et godt stykke videre, og til målet fra dagen før til morgen kaffe. Nemlig den tredje spids i det inderste.


Før frokost blev jeg færdig med buen. Så gik jeg i gang med firkanten under. Her skal jeg også tage pinde af. Igen blev jeg træt og synes jeg fjumrede rundt. 


Så pakkede jeg sammen, rydde op og gjorde klar til i morgen, hvor jeg vil lave sommerfugl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar