torsdag den 23. juli 2015

Københavner weekend

Sidste weekend var vi i København, trængte til hygge og afslapning. Fredag var vi til Fredagsrock i Tivoli, hvor vi havde billetter til arrangement i Woodhouse. God udsigt - sådan lidt fra oven.


Lørdag kiggede vi på butikker. Så var der jo også de her 30 missioner i Ingress. Dem startede vi på fredag og forsatte lørdag, så vi gik og gik i varmen. Men når man nu sådan går rundt på ukendte steder i København, så ser man en masse skulpturer og falder over spændende butikker. Undervejs fandt vi bl.a. to garnbutikker.

Den første havde billigt bomuldsgarn. Der fik jeg 13 nøgler tykt garn og billigt bomuldsgarn.


Så gik vi lidt mere og kom forbi noget der lignede et almindeligt hus, men der var det ikke. Der var masser af garn og jeg faldt over det her Hooked Fuzzy spaghetti garn - tror det skal være en pude. Glæder mig til at skulle lege med det.


Da vi havde gået og gået tog vi i Tivoli. I alt kom jeg til at gå knap 28000 skridt. Av og en blå tånegl.

Søndag var det tid til super hygge hos Creative Space, her tilbragte jeg hele dagen med at male. Klaus spillede mere Ingress.

Jeg malede en urtepotte med solsikker - det tog det meste af dagen.


Jeg nåede dog også en lille kop med puslespilsbrikker. 


Derefter var det hjem efter en lang og dejlig weekend i København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar