søndag den 12. juli 2015

Jeg hader hovedpine

Hovedpinen drillede sidste på ugen - nok fordi jeg ikke kunne holde det med fridagen. Så det blev desværre den invaliderende dumme ting. Men jeg tjekkede det er over et år siden det sidst var slemt, og det på trods af jeg har arbejdet meget. Tidligere kom den ret hurtigt og ofte, nogle gange flere gange om ugen. Så et eller andet sted går det vel ret godt.

Nå men en tur i sommerhus er som regel en god kur. Jeg arbejder stadig på at gøre UFO'er færdige.
Nu er et par pulsvarmere klar til udspænding når jeg kommer hjem. De blev startet til store strikke søndag ( i år).


Der er mange ender at hæfte.

Jeg har også fået kniplet lidt på mit hjerte her i løbet af ugen


Jeg tog også lige en gå tur i dag. Bare en lille en på ca. 14 km. Der var nemlig Vesterhavsmarch.


Min vivofit er ret vild her til aften.


Vi fejrede gåtur med en tur i vandland så nu er jeg træt. Nu vil jeg bare sidde og hygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar