mandag den 19. oktober 2015

Done

INår man er væk hjemmefra er der lige pludselig tid til andre ting og projekter, der hjemme henslæber en tilværelse i glemsel, bliver færdige.

Jeg gik for længe side i gang med at hækle en taske fra Nordiske Masker, jeg var kommet en fire-fem rækker op i motivet (som er det sidste der laves).
Men nu er den hæklet færdig, og der er hæftet ender.


Motivet er faktisk ret fint.


Nu mangler bare monteringen, men har ikke materialer med. Det er så ulempen man kan ikke have alt med.

Mit guldbroderi har også længe ligget og grinet af mig, manglede kun lidt. Det er nu også done, bortset fra perler - som jeg heller ikke har med.


Men noget er blevet helt færdigt. Nemlig tre kits til brocher af perler og sølvtråd. Det er faktisk lidt svært at hækle og strikke i sølvtråd - der kommer hurtigt knæk på tråden.

Første forsøg:


Andet forsøg, nu blev perlers position tegnet.


Og sidste forsøg


Nogen der kan se motivet? (Ham der fotograferede kunne ikke i første omgang - godt billeder kan vendes.)

Jeg synes det er ret godt klaret og der bliver nok fikset mere. For eksempel er den bunke stof der var med ved at tage form.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar