onsdag den 21. oktober 2015

Strik på ferie

I går var jeg til en super hyggelig strikkecafe i iskiosken ved Bamsemuseumet. (Jeg elsker det sted.)
Jeg strikkede på mine sokker:
Dem der strikkes fra tåen og op.


Og de tykke sokker, der laves på "normalvis".


Det var superhyggeligt, og indebar et besøg på Bamsemuseum. Der var en del der havde lavet ting af Christel Seyfarth. Jeg har i dag købt et kit til et sjal. Det skal strikkes rundt og klippes op. 


Nu må vi se om det er mig eller mor der skal strikke. Lige nu vil jeg gerne selv.

Jeg har også fået syet min pulsvarmere sammen fra store strikkesøndag, så nu er de done.


For resten må der gerne sendes ubrugt ferie og penge vil ikke hjem. Nyder at sy, strikke, hækle, gå, være på museum og slappe af så vil ikke hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar