fredag den 3. juni 2016

Kniplefestival i Tønder

Hvert tredje år er der kniplefestival i Tønder. For tre år siden var vi kort forbi, men i år skal jeg prøve at være med til lidt mere. I dag kørte vi til Tønder for at hente adgangskort og være der nogen timer (vi bor på Rømø). 

Her er mit festival kit.


Vi kiggede på salgsmessen og fik købt en masse.

Jeg købte kniplebrædter. Var træt af at kun have så få, så købte et lille rejsebrædt og to lidt større.



Faldt også over denne så må vi se om jeg kan lære at bruge den.


Jeg faldt også over kniplede hekse - 3 modeller, de var ret fede. Og her er de i sammel selv.


Desuden blev der købt lidt blandet småting.


I morgen står den på foredrag, kurser og museums kiggeri. Det glæder jeg mig til og Klaus tager en terning med.

Messen har åbent frem til søndag og der sker en masse i Tønder så kan varmt anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar