torsdag den 1. december 2016

NoMo

Tilbage i oktober startede Toft en konkurrence. Med 75g orange, 10g hvidt og 10g sort garn, skulle der hækles et monster ud fra Edwards Imaginarium. Monstret skulle være færdig inden 1.december.

Vanen tro kom jeg igang i rigtig god tid - nå nej vanen tro kom jeg igang i sidste øjeblik. For 14 dage siden kom jeg igang med at tegne figuren.


Så skulle der jo bare hækles - synes ikke det gik så stærkt i starten, så tænkte at jeg måske måtte sætte ambitionerne ned.

I starten af denne uge ser han så sådan ud.


Og jeg blev færdig. Da der var sidst frist her onsdag tog vi i biffen og så "Fantastiske skabninger og hvor de findes" (mest fordi der var nogle fribilletter der løb ud).

Der manglede monstret kun det sidste hår i sin frisure - fik fikset lidt før filmen, som han synes var meget spændende. 


Vel hjemme blev jeg helt færdig. Jeg fik taget billeder og lagt op på Instagram - så nu går jeg lidt og overvejer, hvad jeg så skal.

Her er han helt færdig forfra.


Og bagfra


Forresten NoMo er en forkortelse for No Monster - han er for sød til at være et monster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar