fredag den 30. december 2016

Status på 2016

Det er snart et nyt år, og tid til at gøre status på det sidste år. De sidste måneder har været meget stille herfra. Det er ikke fordi jeg ikke får lavet noget, for det gør jeg. Det skyldes nok mest et manglende overskud i dagligdagen. Men jeg har en ambition her i det nye år:

Mindst et indlæg om ugen !

Jeg øver mig i både at prioriterer de ting der er vigtigt for mig, men også opsætte realistiske mål og tilpasse målet. Så hvis jeg ikke når en gang om ugen går vi efter en gang om måneden.

Hvad glæder jeg mig til i det nye år kunne du jo så spørge - jo jeg har tilmeldt mig Master Class i marts hos Knitwork. Jeg glæder mig helt vildt. Ellers håber jeg på at kunne færdig gøre en hel masse ting.

Ellers slutter året som det plejer - vi er i sommerhus og ser byggemand Bob (også kendt som Jordens Søjler), nørder og går ture. Året kommer dog ikke til at slutte med den obligatoriske løbetur for mit vedkommende - kan stort set ikke stavre rundt - knæet er surt (og hævet).

Jeg har gang i lidt forskelligt.

Jeg syr på et par skindhandsker.


Er ved at hækle en Vombat


Endelig er jeg ved at brodere på regnbuen på toppen af Aros.


Nå ja og så ville jeg lige løbe mine gamle indsalg igennem for at fjerne fejl. Det er et mega projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar