søndag den 22. januar 2017

Aarhus Ø og mystery mail

Jeg valgte at ville prøve en udfordring - nemlig en mystery mail. Hvad er det så? Jeg får tilsendt en mail hver 14. dag, med en opgave. Jeg har så en oversigt over hvor store og hvor de er placeret. Surprise surprise var jeg ikke kommet i gang, men nu er jeg gået igang.

Opgave 1.

Der skal noget natur og et fælles stof i (jeg har købt et kit med 3 fælles stoffer).
Det blev til en bid boardwalk fra Aarhus Ø.


Opgave 2.

Faktisk fik jeg ideen til emner fra Aarhus Ø, da jeg fik læst opgave to. Det var nemlig trekanter og fællesstof.


Logisk var Isbjerget - en af de første bygninger på Aarhus Ø.

Opgave 3.

Her skulle vi bruge konfetti teknik. Jeg har kun fået tegnet, men tænker et af de nye stenrev lavet ud for Aarhus Ø. Nedenfor er billede og skitse.


Opgave 4.

Det skal være noget med bogstaver, men kan ikke helt beslutte mig. Havde først tegnet strandbaren, men tænker den bliver for kompliceret.


Så tænkte jeg kulturby 2017 og tegnede Rethink 17.


Lige nu hælder jeg dog nok mest til Aarhus Ø, måske med en grøn klat som Ø.


 Nogen der har nogen indput?

Opgave 5.

Tallet 7 skal indgå, jeg har tegnet en bådebro.


Opgave 7.

Her skal vi brug forsvindingsplast, og tråd. Indtil videre er min plan nogle skyer men kan være jeg ændre mening.


Opgave 9.

Her er opgaven applikation - jeg har valgt Pink Glasses skulpturen.


Opgave 6. og opgave 8 er ikke tegnet endnu. Opgave 6. skal der bruges bånd til, når jeg vælger andet end strandbaren i opgave 4. tænker jeg at bruge strandbaren her. Opgave 8. skal være 3-dimensionel, jeg planlægger at bruge masten ud for sejlklubben bugten.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar