onsdag den 18. januar 2017

UFO projekter

Vi havde en god weekend i sommerhuset, hvor vi så en masse badehotellet og jeg fik lavet nogle UFO'er færdig.

Den første dag blev min strikkede slange færdig. Den fik lov til at nyde solnedgangen på stranden.


Slangen er strikket i bomuldsgarn og med sikkerhedsøjne.


Vi fik også set håndbold - Danmarks kampe. Her fik jeg lagt mine handsker op i kanten så nu er de også færdige.


Desuden fik jeg arbejdet på at færdig gøre en navngivnings gave, så den kan jeg ikke lige vise, men den er også done.

Men med den gode arbejdsmoral fik jeg gjort endnu et projekt færdigt. Nemlig den grønne bamse.


Han har været næsten done meget læææænge, men har manglet øre, næse og øjne. Det vil sige ørene sad med knappenåle og så havde han prøveøjne. Hans øre blev syet på i sommerhuset, og mandag fik han næse og øjne.


Så det går fremad med ufærdige projekter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar