onsdag den 14. marts 2018

Kan du ikke lige...

Det sker af og til at jeg hører sætningen "kan du ikke lige..." eller selv siger sådan en kan jeg da sagtens lave. Det er bare ikke altid lige så sagtens. For rigtig længe siden spurgte en kollega om jeg ikke kunne lave en varmeholder til en stempelkande. Kravet var at modsat den han havde måtte den ikke lukke sammen under håndtaget.

Den har så ligget og ulmet længe (så længe den står øverst på min liste på døren, ,og den liste er gammel). Nå men da jeg har ferie i denne uge besluttede jeg at gå i gang.

I mandags gik jeg i gang med at tegne og udtænke. Jeg fik syet en og rettet lidt til. Men her er første udkast.


I løbet af tirsdag besluttede jeg mig så for at droppe at sy en stikning rundt i kanten - den blev meget ujævn nemlig.I stedet syr jeg vende hullet med usynlige sting. Kæresten var heldigvis så sød at tage opsprætteren på de to jeg havde syet.


I dag fik jeg så syet de sidste, så nu er der en ordentlig stak.


De kom alle ud og lege fotomodeller.

Her er den første - den skal min tidligere kollega have. Så den flytter snart hjemmefra.


Nummer to er en gave - og det er besluttet til hvem, så tror du at du er heldig?


Så er der et par stykker i grønne farver med skildpadder og hekseting.



Der er tre af dem med kaffe og kage (vel egentlig en god ide til en kaffekande eller?)


Endelige er der en med rundstykker til morgenbordet.


Nå ja også den sidste med bøger - men den er min. 


Så nu kan min kaffe holde sig varm. Så i morgen skal jeg virkelig have kaffe. Nå ja i morgen skal jeg i gang med næste projekt.

 (Lige nu kan er det jo smart, at jeg ved du har en stempelkande ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar