søndag den 9. december 2018

Flere dyr.

Jeg har rygende travlt, kniplingsuddannelse, nyt arbejde og nu er det snart jul og dermed er der julegaver der skal være færdig. Jeg styrter rundt, men når som regel det jeg skal.

Da gæsterne var taget hjem i Skagen tog jeg fat på makaber posen, som stadig var fyldt og som jeg ikke fik færdig monteret på Bornholm.

Der er en ordenlig stak af halve, hele og lige på begyndte dyr.


Første opgave var at dele op i de enkelte dyr.


Øverste række: Blæksprutten Otto, turakoen Pierre.
Mellemste række: Tapir Theo, leopardungen Lurifaks.
Nederste række: Kroppen til en fugl, leoparden Leonora, kroppen til en dinosaurus.

Blæksprutten Otto var næsten færdig - den var hæklet færdig og skulle bare have øjne. Den tog med til grenen og blev fotograferet her.


Leoparden Leonora og dens unge Lurifaks, var de næste to der blev færdig. Leonora først så Lurifaks, men de var sammen med på kystmuseum og blev fotograferet.


Tapiren Theo tog med på en regnfuld gåtur til Vippefyret da han var færdig.


Turakoen Pierre blev som den sidste færdig, han er meget kustnerisk, så han kom med på kunstmuseum og Brøndums.


Her er status da vi tog hjem, var kommet lidt længere med dinosaurussen, og alle de færdig hæklede var monteret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar