søndag den 17. marts 2019

Fremtiden

Der har været meget stille de sidste måneder. Jeg har haft travlt. Stadig relativt nyt job og så var der et kniplingsprojekt der skulle afleveres her i fredags. Der har været julegaver, dåbskjoler og meget andet.

Det altoverskyggende og det alt mit energi er blevet brugt på er nok kniplingsprojektet. Jeg nåede næsten i mål. Målet var en masse prøver og en opgave med eget arbejde.

Her er noget af mit eget - nemlig en læder lysestage med knipling.   

Udover knipling er der stort det bare blevet hæklet til makaberposen. Den er blevet god fyldt, kæresten er bange for at det spontant samler sig til et eller andet monster.

Nå weekenden er gået med at slappe af, være til foredrag om vestindien og løb. Jeg har så længe gerne ville sy en bamse igen, og det har jeg så gjort det meste af weekenden. (Jeg kan godt hører og sy på samme tid - så nåede en del til foredraget.)

I november kom Creative Space til Aarhus, og jeg har faktisk slet ikke haft tid til at nyde det - men håber jeg kan komme der ned nogle gange. Indtil videre skal jeg ned og lave mit fad færdig i morgen.


Jeg håber at få tid til en hel masse nu, når kniplingen er afleveret. Noget af den tid skal også bruges til at skrive lidt mere her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar