søndag den 31. januar 2021

Hjælper det at give en blog kunstigt åndedræt?

 Hvordan genoplives en blog?

Stik imod mine ambitioner for knap to år siden fik jeg ikke mere tid. Der var det nye job, som blev vekslet til et andet,, som så var nyt. Men nu er job nummer to knap så nyt mere. Så var der knipleuddannelsen - der endte i en genaflevering.

Nu står jeg så her to år senere midt i en epidemi.....Jeg har på nuværende tidspunkt ikke været fysisk på arbejde siden slut november, og ingen udsigt til at komme tilbage før om minimum en måned.

Nå men der er ikke noget der ikke er så skidt at det ikke er godt for noget. Jeg har lavet en "Coronakasse" - en kasse med de ting jeg har fået lavet, siden vi blev sendt hjem første gang,


Hvad er der så i sådan en kasse? Jo en masse vatrondeller og hårelastikker, som skulle have været med i julebutikken - der aldrig åbnede. Men forsætter ufortrødent - måske kan der laves julebutik i år.


Vatrondellerne startede jeg med at lave for at bruge resterne fra en masse projekter. Jeg har fået godt gang i de adventsgaver, jeg har fået tidligere år. En del af dem er blevet færdig og der bliver plads til nyt i skabene.

Især ananastasken er jeg ret vild med. 

Desuden er der en masse andre ting, der har ligget og været delvis færdige - eller projekter der faktisk er blevet gennemført fordi ingen arrangementer giver oceaner af tid.

Der er også småting som var gaver til forskellige magasiner i kassen.

Nå ja så er der jo alle de ting, der ikke endte i kassen. Der var bamser, malet keramik, hæklede dyr og mange andre ting. 

Det her 3D hjerte blev færdig 14 dage inde i den første lockdown.

Nu har vi snart været hjemme on/off det meste af et år, og i dag besluttede jeg mig for at rydde kassen væk. I dag ender det meste af det jeg laver alligevel ikke der i, og tingene skal i brug. Det var kun meningen den skulle have kørt mens vi var hjemme, men vi kom jo aldrig for alvor tilbage.

Forsat god søndag.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar