fredag den 7. februar 2014

Hmm

Det går ikke så godt med at skrive hver anden daglige i øjeblikket. Har haft travlt og haft det skidt. Er taget i sommerhus, det er jo vinterferie, og min bliver en weekend i sommerhus med mine forældre.

Mine forældre havde hentet min tilt-krukke hos Creative Space da de var i København i slutningen af januar. Den er blevet ret fin med mit lille digt i kanten, selvom om farven ikke er helt jævn inden i.



Creative Space er en cafe i København, hvor du kan male på keramik. Når du har malet, giver de tingene glasur og brænder dem. Det bliver som regel ret godt. Jeg har malet en del ting. Her er for eksempel de kopper min far fik i julegave. 


Et godt råd er dog at booke plads i weekenderne.

Min lille kniplede sommerfugl er færdig og skal nu blot have en snor for at komme op og hænge.


Gobelin strikkeprøven er også næsten færdig så alt skrider frem ad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar