lørdag den 1. februar 2014

Træt med træt på

Jeg er så træt - det skyldes måske at der skulle åbnes for ansøgning til de videregående uddannelser i aftes.
Så alt for meget arbejde og alt for lidt håndarbejde.

Nå men jeg har da fået min anden MyBoshi hue færdig. Modellen er den nye ejer.


I dag var jeg til kreativ messe i Aarhus - der var ikke mange stande eller mange mennesker. Lidt hyggeligt var det dog.

Pilefletter fra Aarhus har en lille workshop, hvor det var muligt at prøve at flette med pil. Jeg har ikke tidligere haft tid til at prøve tidligere, men det havde jeg i dag. Så jeg fik lavet en fin løgkurv - ret flot af at det er første gang jeg prøver skal jeg sige det selv.


Udover den fik jeg købte lidt bamse kits og uld, samt noget stof.

Nu vil jeg slappe af inden jeg skal til store strikke søndag i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar