torsdag den 17. april 2014

Fødselsdag og ingenting

Jeg har ikke fået lavet meget den sidste uge - på trods af jeg havde fri i fredags. Mit knæ gør ondt og når jeg kommer hjem er jeg brugt efter en dag hvor jeg går rundt på det. Alt tager en evighed og gør ondt. Jeg havde scanningstid på onsdag men nu har de rykket den til om halvanden uge - piv.

Jeg fik dog syet iPadpude som gave til den fødselsdag jeg var til i lørdags. Faktisk både til fødselar og børn. Det var en rigtigt god fødselsdag og aften selv om den var på forskud, men når man kommer hjem kl. 3 om natten er man ikke meget værd næste dag. Fik dog handlet blomster til altaner.

Ellers er tiden gået med at svømme og bruge knæet så skånsomt som muligt mens man stadig laver noget. Så knæet bliver holdt i gang. Det går evigt langsomt. Flyben er faktisk det der virker bedst, hvor det glider ind som en del af bevægelsen.

Her i starten af ugen fik jeg lavet en linse-støtte, som jeg for længe siden havde lovet at lave. Efter et par forsøg lavede jeg denne - den er fyldt med plastgranulat, for vægt og fleksibilitet. Jeg er lidt spændt på om den kan bruges. Nu skal den lige til København først.


Det tog et par forsøg, især når man glemmer kanten er 2 cm høj i enderne også. Den skulle være 10x6x2cm så hvis der er en der kan bruge en der er 8x6x2cm i grøn med pletter så sig til.

Jeg er også færdig med hæve stykket med Lurpak på, men det ligger p.t. i eddike for at fjerne markeringsfarven. Fin økologisk eddike.

Men er gået i gang med viskestykke med "huskeliste" - kan der efterhånden være flere ufærdige projekter på min liste? Det er der desværre nok.


Men det går i hvert fald fremad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar