fredag den 4. april 2014

Mental tilstand og broderi prøver

Jeg har forsømt den sidste uge, men har ikke haft det super godt. Havde ondt i knæet i sidste uge og gik så endelig til læge mandag - resultat jeg måtte til røntgen, og venter nu på en MR-scanning, og har stadig ondt. Mentalt bliver man bange for at bruge det og går forkert og kramper op. Nå men det begrænser også hyggen for det at komme op fra Fatboy er svært med et knæ der ikke vil bøje.

Nå men lidt har jeg da lavet. Da jeg var 5 uger på Skals i 2012, kom jeg hjem med en masse projekter. Et af dem var broderiprøver. Jeg har ikke rigtigt haft modet til at gå i gang med dem. Måske lidt bekymring for om jeg kunne. Men i sidste uge gik jeg i gang, og har taget dem en efter en så gik det nok.

Prøverne er monteret i et hul på et stykke pap der beskriver broderi metoden. Her er et eksempel.


Jeg har lavet følgende

Platværk/tællesyning


Rudesyning


Hvidsøm


Amager dragværk


Falstersyning


Og hedebosyning/baldyring der mangler at blive presset og monteret


Udover dem jeg har lavet nu har jeg selvfølgelig dem jeg fik lavet på skolen, det var 4 slags hulsøm, sammentrækssyning, korssting, petit point, flettesting og friesting. Så nu har jeg en helt fin mappe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar