onsdag den 23. april 2014

Husk lige....

Kender du det at når man er ude at handle glemmer man halvdelen af det man skulle have? Derfor skriver man huske sedler. Hmm og derfra og til at brodere en på et viskestykke er ikke langt vel? 

Mit viskestykke fra kursus hos Broderi Moderne er done. Det blev faktisk pænt.


Faktisk var det sværeste den aften at vælge farver.


Så måske skal man bare tage viskestykket med næste gang. Nu er det i hvert fald færdigt og klar til brug.

Desuden har jeg brugt de sidste par dage på at lave færre dele i ugle samlesættet.


Vingerne er dog kun sat på med nåle indtil videre.

Jeg ved ikke hvorfor men jeg har udviklet en forbi for at færdig gøre ting. Synes aldrig rigtigt jeg kan gøre det ordentligt. Men en gang i mellem tager jeg mig sammen. Men bare rolig jeg kan nå at gå i stå 20 gange med uglen endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar