tirsdag den 28. oktober 2014

Loomband

Hov glemte noget da jeg skrev om Gran Canaria - nemlig Loom bands.

Købte ind for 10 euro på et marked. Fik en kasse med 6 slags elastikker, en væv, og 17 poser med mellem 200 og 300 elastikker i. Det meste er nu fordelt i mine kasser.


Nå men det er ingen ting mod da jeg var i England. Her var der i butikkerne 2 poser for 1 pund af alle deres poser. Desuden var en del af deres kit sat ned til halv pris. Hvor vi slæbte, løst estimeret over 12000 elastikker var der med hjem.



Der er også en del med duft, så jeg har elastikker der lugter af kokos, jordbær, citron, chokolade og meget mere.


Desuden var der væve, bøger og meget andet med hjem fra England.



Hvad har jeg så fået lavet - jo altså sorteret de blandede pakker, og er greb til en hæklenål.


Men nu kan jeg gå igang måske skal der laves lidt bacon i elastikker - måske med chokolade duft.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar