tirsdag den 18. november 2014

Julebroderi

I går var jeg på broderikursus i Broderi Moderne. Det var juletema og Mette der var der, så det var små sting. Hun havde nogle kræmmerhus og hjerter med, der var forskelligt på.

Jeg valgte et kræmmerhus med engle og juletræ. Jeg kom et godt stykke.


Stoffet jeg valgte var lilla, jeg valgte at sy med Marlitt (også kaldet mareridt) og guld - det skulle jo gerne være en udfordring.

Desuden faldt jeg for et kræmmerhus med 56 små juletræer i fladsyning. Jeg har indtil videre lavet to.


De er ikke ret store, men de skal stadig sys pænt, synes det lykkes ret godt.


Desuden faldt jeg for et trykt juletræ, her skal der broderes snirkler på.


Endvidere fandt jeg nogle hjerter i venetiansk broderi jeg tror jeg vil lave. Så der er nok at gå igang med. Der var meget andet, men det var det jeg valgte.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar