søndag den 9. november 2014

Ren og skær vilje

Den sidste uge har jeg været i København tre dage på ren og skær vilje. Har nemlig haft ondt i halsen og haft det skidt. Men havde 3 møder i København, så ren og skær vilje - hvilket jo giver bagslag bagefter - så en weekend i sengen næsten.

Den rene og skære vilje holdt også til nogle timer hos Creative Space.

De havde fået julepynt hjem.


Men i første omgang valgte jeg en kop til en julegave. Så skal der vælges farver. Der er lidt at vælge i mellem.


Det er nemmest at starte med indersiden. Det er også det smarteste så der ikke røres for meget ved det malede.


Så bundfarvens på ydersiden.


Endelig dekorationen på ydersiden.


Og lidt inden i.


Farverne bliver meget klarer når koppen er blevet glaseret og brændt. Faktisk bliver den temmelig orange uden på. 

Jeg nåede også lidt julepynt (var jo i København i flere dage).

Blandt andet en julekugle. Der er en teknik brugt øverst med det grønne, hvor malingen løber, tror jeg skal lege lidt mere med.


Jeg lavede også en julesok, tror den bliver sød.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar