søndag den 10. maj 2015

Søndage måtte godt være længere

I modsætning til lørdag har søndag været varm og solrig.

Efter en gåtur langs stranden skulle vi til uldfestival i Saltum. I dag skulle vi nemlig til fordrag med Arne og Carlos. Det var interessant, men på norsk, så der smuttede lige en pointe nu og da. Bagefter signerede de bøger - ej hvorfor lå mine i Aarhus. Når jo fordi turen til København blev forlænget og kørte direkte i sommerhus fra toget. Nå så. Måtte jeg jo have de to bøger jeg ikke havde og de blev signeret.



Vi fik også kigget lidt mere på standene. Der var mere plads i dag formentligt fordi det ikke regnede og var varmt. Mor købte et kit til en trøje hos Nordiske Masker, og jeg fandt en fed trøje hos Lotte Kjær. Den er så simpel så jeg selv kan strikke den - måske.


Ellers var det hjemad. Dagen slutter på altanen i mit hjørne. Endelige hjemme efter mange dage ude.


Og heldigvis går bussen først til København 5.45 imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar