søndag den 6. september 2015

Ferie i Frankrig

Der har været lidt stille de sidste par uger. Men jeg har været på ferie i Frankrig og ville altså hellere ligge i pool end sidde og skrive på iPad.

Vi fik set en masse. Vi så D-dags strande, blandt andet i Arromanches med rester af havnen de byggede i forbindelse med invasionen.


Mont Saint Michel 


Og Bayuex tapetet.


Bayuex tapetet er jo et broderi. Enormt flot, og jeg har jo prøvet stinget før. Så måtte have lidt kit til at sy.


Senerefandt vi stedet, en broderi butik med mange broderier i teknikken.


Så fik lidt flere.


Der kan man desuden bestille vi af nettet på hendes hjemmeside (http://www.bayeux-broderie.com/index.htm?lang=en)

Jeg lavede selvfølgelig lidt mens jeg var afsted. Jeg fik broderet helt vildt på min regnbue (den oven på Aros derfor menneskerne)


Havde lavet omrids i farverne til den første lille pige. Så har nået en del.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar