søndag den 13. september 2015

Hård uge

Jeg skal på arbejde i morgen efter 5 uger hvor jeg ikke har været der, og en del uger før hvor jeg var der begrænset. Okay har teknisk set arbejdet den sidste uge, men i København hele ugen. Jubii er nu ISTQB foundation certificeret.

Mens jeg var i København blev det til lidt kreativt. Jeg fik hentet keramik i Creative Space (og malet om fredagen - tak til Christa for en hyggelig aften).

Det er blevet til en fin urtepotte.


Skal lege lidt mere med vandfarve effekt. 

Jeg havde også en lille kop med puslespilsbrikker på.


Mens jeg var i København så jeg en workshop i tunesisk hækling, det lød som en god måde at bruge en aften på.

Jeg lånte hæklenål og garn. Det blev til denne prøve.


Jeg er ved at lege lidt mere med teknikerne og lave flere prøver. 

Endelig en ide er der nogen der er interesseret i at være med til en lille hygge workshop om for eksempel tunesisk hækling? Kom frit frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar