tirsdag den 22. september 2015

Kniplet hjerte til julepost.

Jeg har det seneste stykke tid arbejdet på at kniple det hjerte færdig, som jeg begyndte på da jeg var på kniplekursus.

Fredag arbejdede jeg hårdt mens mit nye fjernsyn demonstrede sin youtube app og viste selvsving videoer nonstop.

Sådan så det ud fredag aften omkring kl. 22


Så var det weekend med sycafe, familiebesøg, sidste tur i Friheden i år. Endelig mandag blev jeg færdig.


Alle par klippet at og sorteret i dem der kan genbruges og dem der er tomme.

Alle de løse ender skal bukkes om i forbindelse med syning.


2 kommentarer:

  1. Hvor kan man købe mønstret? Min mor har set modellen i et gl. Hendes verden fra 2007, men man kan ikke købe mønstret på deres hjemmeside mere.

    SvarSlet
  2. Jeg har købt det hos Karelly knipleservice, de findes her og sender gerne http://www.karelly.dk

    Mønstret skulle være 412.8 store påfugl - Juleposthjerte

    SvarSlet