onsdag den 3. februar 2016

Tæpper og æsker

Mandag havde jeg en feriedag, der blev brugt på at være på æskekursus.

Jeg valgte at bruge noget gavepapir fra Royal Copenhagen til ydersiden, og blå indvendig. Det blev til en ret fin æske.


Vi varen del på kursus og selvom modellen var den samme blev resultat meget forskelligt. Her er nogle eksempler af de andres æsker.


Der er valgt klar låg til disse, men der var også et gul/ grønt låg. Det gør faktisk en del ved farverne.


Hver linje er den samme æske, med og halvt uden låg.

Vel hjemme startede jeg på en ny æske, inden svømning. Er ikke kommet så langt endnu.


Men jeg har masser af papir.


Dagen i dag blev efter arbejde og salsa brugt på at starte på to tæpper. Et fint drenge tæppe med blå kant.


Og et lidt mere tøset version med luftballon.


Skulle hilse at sige det fnulre helt vildt at skære og klippe i det, men Marie var mega interesseret. Hun elsker fleece (og når jeg klipper), skøre kat. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar