onsdag den 10. februar 2016

Weekend i København

I weekenden var vi i København. Jeg var til møde, men det var også en rigtig god weekend, med masser af kreative ting. Som tidligere malede vi torsdag aften. Lørdag malede jeg igen. Det var en dag med mange gæster i butikken. Jeg sad dog med udsigten til vejen.

De havde fået den sejeste høje kande, den var jeg nødt til at male.


Tror den bliver fin. De har også fået en kop der ligner et syltetøjsglas. Det måtte males som et jordbærsyltetøjsglas.
Det blev også til en fin lille kop med mange farver før Klaus hentede mig og vi gik ud og spise.


Vi spiste på wagamama ved Frederiksbergcentret. Her efter tog vi den nærmeste omvej til hotellet mens vi spillede Ingress (via søerne og Forum).

Søndag tog jeg i byen, hvor vi strikkede og syede. Det vil sige Christa strikkede og jeg syede kant på mit tæppe.

Jeg synes faktisk det her er ret godt gået af en begynder på en søndag, hvor der også lige blev bagt rugbrød, vent hele verden og forsøgsvis strikket på strømpepinde.


Vi tog den sidste færge hjem, hvor du heldigvis også må sy.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar