tirsdag den 7. januar 2014

Bånd, bånd og mere bånd

Jeg har været total smadret de sidste par dage, problemer med at sove. Læste lige en artikel omat hvis børn blev tvunget for tidligt i seng kunne det resulterer i usunde sove mønstre og problemer med at sove. Hmm mon man skulle snakke med forældrene? Nå anyway håber det går over for jeg er træt!

Når ikke meget da jeg bare sidder og hænger med iPad når jeg kommer hjem. Men fik da ryddet op i noget bånd jeg havde købt i Løkken og noget der bare lå og flød. Fik træspoler til mit stativ i går så nu er de på plads.


Og der er en tom spole - nogen der har bånd i overskud?

Jeg blev også færdig med min hue i går. Synes selv det var hurtigt købte jo garnet mellem jul og nytår er normalt ikke så hurtig til at gøre ting færdige.


Jeg bliver nok ikke det kønneste med den på, men den er ret lækker.

Jeg vil slutte af med et billede af de to kræ. De kan godt enes, og hvis Tiddi kommer sidst ligge tæt. Var Marie kommet sidst, havde hun lagt sig i den anden side af sofaen.


Det er Tiddi til venstre og Marie til højre på puden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar