lørdag den 18. januar 2014

Royal Copenhagen malerskole

Royal Copenhagens concept store i Aarhus og deres Flagship Store i København har engang i mellem malerskole. (Det er vist også af og til i andre butikker.) Så kommer en af deres porcelænsmalere og underviser i at male Mega Mussel, enten på tallerken eller termokop. Det er super sjovt at prøve det, men godt man ikke skal leve af det. Vi er endda så heldig vores er tegnet op med blyant og ikke blot med prikker.

Her er koppen da jeg var færdig med at male. Den er noget større når du maler end den færdige brændte kop.


Sidst der var malerskole i Aarhus var i september, hvor jeg malede på en kop. Der fik vi at vide de var ved at flytte deres ovn - og lad mig bare sige det tog tid. Men endelig i dag kunne jeg hente min kop. 



Jubii. De var dog også ked af det havde taget så længe så vi fik en lille gave - en musselmalet lysestage.

Jeg har jo været der før, her har jeg malet to tallerkner, i to forskellige designs, samt en kop mere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar