søndag den 5. januar 2014

Om at færdig gøre projekter

Jeg har som sagt været lidt sløj her på det sidste så det har stået på fjernsyn, dyne og Fatboy. Så sidder jeg også godt for at lave noget.

Jeg har derfor færdig gjort nogle projekter her i det nye år.

Det første er mit gulvtæppe i spaghetti-garn. Det er ca 1,2 meter i diameter. Det har været ret hårdt for min hånd, så regn ikke med der kommer flere af disse fra min hånd. Det har ligget på mit gulv længe men har fået 4 omgange mere og enderne er hæftet.


Så har jeg haft gang i dækkeservietter med cupcakes. Her blev der syet krymmel (spiralknuder) på den sidste og kanten lukket.


Krymmel tættere på, masser af spiralknuder.


Det eneste der mangler før de er helt færdig er at sætte mit navnebånd fast så er de færdige.


Endelig er jeg næsten færdig med juletræet mangler at færdiggøre 2 pakker og lave flagguirlande, så er den done.


Endelig er jeg gået i gang med min Boshi-hue som jeg købte garn til i Løkken. Der skulle også lige laves hækleprøve først.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar