fredag den 17. januar 2014

Gang i mange ting

Jeg har gang i rigtig mange projekter. Nogle er for sjov, andre er "lektier" og noget er bestilling/gaver.

Lektier kan for eksempel være knipling. Jeg kan rigtig godt lide at kniple det er ikke det, men mit humør kører meget i perioder til at lave forskellige ting, og lige nu er det et hit at side med noget i Fatboy og se fjernsyn - skal jo igennem The Tudors.

Men det er svært at sidde med kniplebræt i Fatboy. Men da der er undervisning hver 14 dag nu er det lidt vigtigt at få lavet lidt, så jeg giver mig selv lidt lektier. Inden på torsdag skulle denne (billede) gerne være færdig, så den kan samles torsdag aften. Endvidere skal jeg have prikket lidt på et mønster mere om det en anden dag. 

Men hey er næsten halvvejs.


Udover det arbejder jeg på min ugle pude - den er godt på vej. Mangler blot vinger og måske lidt pynt.


Endelig gik jeg her i begyndelsen af ugen igang med den anden MyBoshi. Jeg ændrede lidt modellen i forhold til da jeg købte garnet, så må muligvis ud efter mere garn i morgen.


De sidste to ting er hverken gaver eller lektier og dermed lyst - men hey de er super at sidde med i Fatboy. 

Og uglen var/er en UFO = god samvittighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar