søndag den 25. maj 2014

Hæklet skruetrækker

Jeg har været lidt stille på det sidste, der har ikke været overskud til noget som helst.

Men nu er jeg tilbage. Før vi kørte i sommerhus sidste weekend fandt jeg et hæfte med hæklet værktøj. I dag har jeg så færdig gjort det første - et styks hæklet skruetrækker (til almindelige skruer).


Ud over det er mit får næsten færdig - igen den der samle fobi. Har nemlig hæklet skruetrækker efter det sidste ben til får.


Så jeg må hellere montere det i løbet af ugen (mangler også halen).

Endelig skal jeg da også vise Kathrines konfirmationsgave - nemlig en My Boshi hue - hun havde selv valgt farver.


Lang hue med pompon. Det var meget vigtigt den havde pompon. Den bragte lykke.

Det går over stok og sten med hæklenålen for tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar