søndag den 11. maj 2014

Uldfestival i saltum

Vi har været i Grønhøj i weekenden. Her var vi til Uld festival i Saltum. Temaet for festivalen var færøsk strik.

Festivalen falder sammen med mors dag, det gør den vel til en meget velplanlagt ting. I hvert fald ville det formentlig være et sted hvor mange mødre gerne ville tilbringe dagen - også min mor men hun kunne ikke.


Vi var der mest lørdag men også et hurtigt smut forbi søndag, Og lidt fik jeg da købt. Det er altid vigtigt man ikke går ned på udstyr.


Pindene over i siden er hakkenåle med krog i begge ender. Jeg var helt lykkelig da jeg fandt dem, da jeg ikke troede man kunne få dem, og derfor var nødt til at købe KnitPro hæklenåle til wire - oven i købet 2 stks og en wire. Ikke at jeg har noget mod dette men de her er billigere, kortere og faste.(er ikke helt dus med den wire)

Ellers er der holdere til kniplepinde, bøger og en fin krukke med strikke mønster til at holde garnet. Den ser sådan ud fra siden.


Det blev også til lidt garn.


Især den store bunke er jeg glad for. Det er faktisk 6 typer garn der er farvet i samme farver - det er virkeligt lækkert.

Jeg købte også garn til en mellemting mellem et tørklæde og en sjælevarmer. Det var meningen mor skulle strikke den - men vel prøve selv i første omgang, hun er nemlig ved at strikke min trøje og den må gerne snart blive færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar